zdravje - vitamini - hujšanje - zdravo hujšanje

 

Pomoč:  00386 (0) 51 369 086 www.Happy-Diets.comwww.Vitamine-Abnehmen.com
članki o zdravjučlanki o zdravju
Diete in hujšanjeDiete in hujšanje
Hujšanje in hormoniHujšanje in hormoni
Super sadje

granatna jabolkaameriške borovnicebelo grozdjebezegrovnicebrunsnicečrni ribez rdeče grozdje

Prehranjevane  krvno- možganske bariere

 

Eden od edinstvenih aspektov polifenolov iz supersadja je njihova sposobnost, da preidejo krvno-možgansko bariero in prispejo do možganskega tkiva ter zaščitijo možganske celice pred poškodbami in pomagajo pri vzdrževanju njihovih pomembnih funkcij. Kot eno od tkiv z največjo energetsko porabo v telesu so možgani naravno izpostavljeni večjemu tveganju za napad zlobnih

dvojčkov staranja - oksidacije in vnetja. Spremembe v možganskem tkivu in posledično slabljenje kognitivnih funkcij se že dolgo povezuje z visokim deležem maščob in sladkorjev v “industrijski prehrani”. Po drugi strani pa se je pokazalo, da ima visok vnos polifenolov nasproten učinek – ščiti možgansko tkivo pred negativnimi spremembami, vzdržuje kognitivne funkcije in upočasnjuje kognitivno staranje.

 

Dve nedavni raziskavi sta še dodatno osvetlili to stanje.

 

  • Prva, objavljena koncem leta 2008 so izpeljali v Centru za raziskavo Alzheimerjeve bolezni pri Karolinska Inštitutu na Švedskemj.2 Pokazala je, da prehrana, bogata z maščobami, sladkorjem in holesterolom (ki ustreza industrijski “fast food” prehrani) povzroča na možganih spremembe, podobne tistim, ki jih imajo oboleli za Alzheimerjevo boleznijo. “Vsa hrana, ki vsebuje veliko maščob, sladkorjev in holesterola, bo verjetno pripeljala do istih negativnih posledic”, je komentirala avtorica raziskave Susanne Akterin. “Če vzamemo v obzir, da nimamo dovolj učinkovitih zdravil za to strašno bolezen, je najbolje preprečevati, da se ta razvije.”

 

  • Druga raziskava se ukvarja s pozitivno stranjo zgodbe. Kaže, da sadje, bogato s polifenoli, nudi zaščito pred negativnimi možganskimi spremembami. V izdaji časopisa Journal of Food Science za 1-2008, so korejski raziskovalci pokazali, da so določeni polifenoli privedli do zmanjšanja poškodb celic in možganskega tkiva, ki jih je povzročil oksidativni stres, povezan z Alzheimerjevo boleznijo in drugimi oblikami demence. “Naša raziskava kaže, da antioksidanti iz sadja in zelenjave ščitijo nevrone pred oksidacijskim stresom”, so zaključili raziskovalci.

 

Te raziskave so dodatek k rastočemu številu dokazov iz predhodnih raziskav o tem, da polifenoli iz sadja nudijo možganskim celicam in tkivu ter s tem tudi kognitivnemu zdravju, zaščito pred Alzheimerjevo boleznijo, poleg tega pa prispevajo k zdravju srca, prostate,dojk, pljuč in sklepov.

napitek TRE

Vir: News You can use podjetja GNLD

 

 

Kako ohraniti mladost?  Napitek TRE 

 

Predal za vaše naročilo:


Vaše Ime in Priimek:
Naslov za dostavo:
tel:
 E-mail:




Jamnik - razgledna točka Gorenjske

  Recept za šabeso:

 

  • 15 litrov vode
  • notri namočite 25 bezgovih cvetov
  • dodate kilogram sladkorja (če hujšate, potem manj)
  • 3 dl jabolčnega kisa
  • 5-7 ožetih limon (če jih dajete z olupkom, jih morate temeljite oprati - najbolje s sodo bikarbono)

To mešanico pustite 2 dneva, precedite in pijete - po okusu lahko mešate z vodo.

 

 

 Sušenje bezgovih cvetov:

 

Sušimo jih na svežem zraku, vendar ne na soncu. Tako bo bezgovo cvetje ohranilo svojo zlato rumeno barvo. Posušeno cvetje shranimo v platnene ali papirnate vrečke.

Bezgovi  cvetovi vsebujejo sestavine, ki v našem telesu vzpodbudijo delovanje znojnic, pospešujejo izločanje seča ter pomagajo pri odvajanju strupenih snovi iz telesa. Bezeg torej  deluje razstrupjevalno.

Zeliščarji priporočajo pitje bezgovega čaja v času prehladnih obolenj in pri tistih boleznih, katerih stanje se hitro popravi ravno z močnim potenjem.

 

Bezeg ima  izjemno zdravilno moč. Če se  vam ne ljubi pripravljati napitkov iz bezga, si privoščite napitek TRE. Vsebuje bezgove jagode, jagode acai, zeleni čaj, šipek, borovnice, brusnice, rdeče in belo grozdje. Samoniklo jagodičje deluje na naše telo razstrupljevalno, pomlajevalno in pospeši obnovo (resveratrol je snov, ki obnavlja celično energijo in zato vas pomladi). Napitek TRE  

 

Recept za melisin sirup:

 

  • 1 liter vode in 1 kilogram sladkorja skupaj zavrete in ohladite
  • melisini listi - več kot jih daste, bolj je močna aroma
  • 1 limona(temeljito operite)
  • citronska kislina

Sirup se redči z vodo. Ima odličen osvežilen okus. Komu ga ponudite? Ljudem, ki so neprestano bolni - enkrat ga boli to, drugič nekaj drugega, petič pa slabo spi...

 

 

 

Melisa deluje proti napenjanju, antibakterijsko in pomirjevalno, blaži krče pri mesečnem perilu, lajša oziroma zdravi želodčne težave, omili bruhanje, ki nastane na živčni podlagi. Pomaga pri težavah sive mrene, je krepčilna in odpravlja pobitost, tesnobnost, depresijo in utrujenost živčnega izvora in odganja nespečnost. Priporočljiva je pri hipohondriji, histeriji, migreni, glavobolu, zobobolu, omotici pri nosečnicah, umirja srčni utrip in ima ugoden vpliv na ščitnico. Odpravlja slab zadah iz ust.(vir:Zdravilne rastline)

 

Imate vse zgoraj naštete tažave:dobre bakterije v  Acidophilus-u  vam bo pomagale!